sobota, 25 listopada 2017

Początek!

Witam wszystkich!

Długo zastanawiałam się nad blogiem z recenzjami książek. Po pierwsze kocham czytać (a że mam mało czasu na to, to inna bajka), po drugie kochałam pisać (daaawno za czasów Myloga i gdy onet miał ekstra platformę dla blogów), a po trzecie... Czuję lekki zastój w życiu (mimo nawału pracy) i chce się rozwijać, więc czemu nie połączyć przyjemnego z pożytecznym? Zwłaszcza, że kieeedyś stawiałam pierwsze kroki wraz z polską blogosferą. Więc czemu nie?
Na blogu będę chciała zamieszczać recenzje książek, recenzje różnego rodzaju nerdowski gadżetów, filmów, seriali i wszystkiego co mi przyjdzie do głowy.
Zapraszam do lektury <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja Justice League

Z tygodniowym opóźnieniem w końcu wybrałam się do kina na Ligę Sprawiedliwych. Na początku bym chciała zaznaczyć, że z uniwersum DC nie jes...